Monday, March 26, 2012

Om Bonita!!:=)

Her er lille Bonita!!:=)
Hun er født 17.01.12
hun er en LH av farven krem sobel
Her VIL jeg komme opp på fanget til mat-mor(til slutt så fikk jeg komme opp til Isak og mat-mor da)

Jeg henta Bonita 24.3.12. Jeg og Vidar vi kjørte i ca 2t opp til toten, der vi møtte MAANGE hunder...!!!!! Isak var med så klart!! vi satte oss i sofaen og vi valgte Bonita. jeg ER veeldig fornøyd med det valget selv!! og hun har en såå artig personlighet, man smelter heelt av hun. hun er jo bare en valp ennå, men hun kommer til å vokse opp med Isak! og masse tur glede. de kommer til å bli gode venner etterhvert!! Bonita er en VEELDIG søt og snill hund som jeg tror kommer til å få en bra oppvekst sammen med Vidar, Isak og meg! TUUSEN taaakkk til Siv(oppdetteren)for den fantasiske hunden!!!!!
Bonita veier i dag 2,4kg, hun er ca 8månd:)

I valpegården hennes
Her kjører Bonita og Isak bil sammen  med Vidar og meg(hun kooser seg med å kjøre bil)
Hjemme i leiligheten vår
 er jeg ikke søt kanskje,,,
Her koser jeg meg hjemme med baby teppe som mat-mor har
Her er jeg i senga(får jeg engentlig lov til detta da...??)
Her er jeg i sofaen til foreldrene til mat-moren min sitt hus(like i nærheten hvor vi har leilighet nå)

No comments: